Black FridayAz év legalacsonyabb árai

Szállítási költségek

A GLS, MPL(Magyar posta), Dachser futárszolgálattal szállítunk egész Magyarország területére 2 munkanap alatt

Cégünk a GLS, Magyar Posta, illetve Dachser (csomagmérettől függően) futárszolgálat segítségével szállít egész Magyarország területére. A szállítási díj 2490 Ft, 2980 Ft, 4290 Ft, illetve 14310 Ft a termék méretétől és súlyától függően. Ezek a szállítási feltételek érvényesek abban az esetben, amikor nem tart az ingyenes kiszállítási akciónk.

Szállítási költség 10 kg-ig

Szállítási költség ÁFA-val 2490 Ft

Szállítási költség 10 - 20 kg-ig

 Szállítási költség ÁFA-val 2890 Ft

Szállítási költség 20 - 60 kg-ig (raklapon szállított termék - utánvét nem lehetséges)

Szállítási költség ÁFA-val 4290 Ft

Szállítási költség 60 kg felett (raklapon szállított termék - utánvét nem lehetséges)

Szállítási költség ÁFA-val 14310 Ft

Nagyméretű csomagok esetében a házhozszállítás raklapon történik. A raklapon történő szállítás során a termék maximális biztonságban van, mivel nem kerül kézi feldolgozásra a futárszolgálatnál. Ezzel sikeresen tudjuk kiküszöbölni a lehetséges sérüléseket és rövidíteni nagyméretű termékeink kiszállítási idejét. Sajnos ilyen típusú kézbesítés esetén szállítópartnerünknek nem áll módjában utánvétet fogadni.

A rendeléseket legtöbb esetben még aznap, de legkésőbb másnap feldolgozzuk.

Mivel a küldemények kézbesítését futárszolgálat biztosítja be, így a rendelését bárhová kézbesíteni tudjuk – akár otthonra, a munkahelyére, a barátjához vagy ismerőséhez. Egyszerűen bárhova, ahol Ön tartózkodik munkanapokon 8:00 és 18:00 óra között.

Minden terméknek adott a kiszállítási ideje, általában 2 munkanap. Habár a rendelhető termékek legnagyobb százaléka raktáron van, megeshet, hogy ezt az időt túllépjük. Abban az esetben azonnal kapcsolatba lépünk Önnel és megbeszéljük a további lépéseket.

Ha a Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint a Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni, vagy csere-lehetőséget felajánlani. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.

Ha a Szolgáltató a szerződésben meghatározott módon helyettesítő termékkel teljesített, a 6. pont szerinti elállási jog gyakorlása folytán a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek Szolgáltatót terhelik. A költségek viseléséről, valamint a megfelelően helyettesítő termékkel, illetve szolgáltatással történő teljesítésről Szolgáltató egyértelműen és pontosan köteles Felhasználót tájékoztatni.

Amint a csomagot feladtuk, informáljuk Önt e-mailben, ha a csomag számát szeretné tudni, azt is elküldjük Önnek. A kiszállításra másnap kerül sor, így általában expedíciótól számított 48 órán belül Ön kézhez kapja a megrendelt árut.

 

Szeretném megváltoztatni a kézbesítési címet

Ha szeretné megváltozatni a kézbesítési címet, kérjük minél előbb értesítsen minket:

  • Telefonon (nem emeltdíjas): (1) 550 7649 munkanapokon: 8:00 és 17:00 között
  • Emailben: [email protected] (az email tárgya: Szállítási cím változtatás

A küldeményem ki lett szállítva, de még mindig nem érkezett meg

A küldemény kézbesítése 2 munkanapon belül történik a rendelése feladása után az Ön által megadott címre. Ha a harmadik munkanapon sem lesz küldeménye kézbesítve, akkor kérem informáljon minket és mi szívesen kiderítjük küldeménye épp hol tartózkodik. Keressen fel minket:
  • Telefonon: (1) 550 7649 munkanapokon: 8:00 és 17:00 között
  • Emailben: [email protected] (az email tárgya: Szállítási probléma)

Mi történik, ha a küldeményt nem sikerült átvennem?

Néha megtörténik, hogy a futárszolgálatnak nem sikerül Önnek kézbesítenie a küldeményét.
Ha a küldeményt a futárnak elsőre nem sikerül kézbesítenie, akkor megpróbálja a következő munkanapon is kézbesíteni küldeményét. A futárszolgálat 3-szor próbálja ( 3 egymást követő munkanapon) a küldeményeket kézbesíteni. Ha a futár nem éri Önt utol a megadott címen, köteles Önnek üzenetet hagyni telefonon vagy pedig postaládájában. Az üzenet alapján felhívhatja a futárszolgálatot és megegyezhet a további kézbesítésről. Ha bármilyen kérdése vagy problémája lenne a kézbesítéssel kapcsolatosan, nyugodtan keressen fel minket illetve a DPD ügyfélszolgálatát:
  • Telefonon: (1) 550 7649 munkanapokon: 8:00 és 17:00 között
  • Emailben: [email protected] (az email tárgya: Szállítási probléma)

Termékátvétel és reklamáció

Amielőtt átveszi a csomagot, ellenőrizze le, hogy a a csomagolás nem sérült-e (szakadás a csomagon, deformáció stb.). Amennyiben sérülést észlel, bontsa ki a futár jelenlétében és ha az áru megsérült, írjon róla jegyzőkönyvet a futárral és haladéktalanul tájékoztasson bennünket. Ez a leggyorsabb formája a reklamáció sikeres intézésének.

Csak az átvétel után fedezte fel a sérülést?

Kérjük haladéktalanul tájékoztasson bennünket, küldjön fényképet a sérülésről és a csomagolásról az email címünkre: [email protected]. Ilyen esetben 24 óra áll rendelkezésünkre az átvételtől amely alatt még a futárcég a reklamációt elfogadja.

© 2010 – 2024 Beneo, s.r.o.