Szállítási költségek
A GLS, MPL(Magyar posta), Dachser futárszolgálattal szállítunk egész Magyarország területére 2 munkanap alatt
Cégünk a GLS, Magyar Posta, illetve Dachser (csomagmérettől függően) futárszolgálat segítségével szállít egész Magyarország területére. A szállítási díj 2490 Ft, 2980 Ft, 4290 Ft, illetve 14310 Ft a termék méretétől és súlyától függően. Ezek a szállítási feltételek érvényesek abban az esetben, amikor nem tart az ingyenes kiszállítási akciónk.
Szállítási költség 10 kg-ig |
Szállítási költség ÁFA-val 2490 Ft |
Szállítási költség 10 - 20 kg-ig |
Szállítási költség ÁFA-val 2890 Ft |
Szállítási költség 20 - 60 kg-ig (raklapon szállított termék - utánvét nem lehetséges) |
Szállítási költség ÁFA-val 4290 Ft |
Szállítási költség 60 kg felett (raklapon szállított termék - utánvét nem lehetséges) |
Szállítási költség ÁFA-val 14310 Ft |
Nagyméretű csomagok esetében a házhozszállítás raklapon történik. A raklapon történő szállítás során a termék maximális biztonságban van, mivel nem kerül kézi feldolgozásra a futárszolgálatnál. Ezzel sikeresen tudjuk kiküszöbölni a lehetséges sérüléseket és rövidíteni nagyméretű termékeink kiszállítási idejét. Sajnos ilyen típusú kézbesítés esetén szállítópartnerünknek nem áll módjában utánvétet fogadni.
A rendeléseket legtöbb esetben még aznap, de legkésőbb másnap feldolgozzuk.
Mivel a küldemények kézbesítését futárszolgálat biztosítja be, így a rendelését bárhová kézbesíteni tudjuk – akár otthonra, a munkahelyére, a barátjához vagy ismerőséhez. Egyszerűen bárhova, ahol Ön tartózkodik munkanapokon 8:00 és 18:00 óra között.
Minden terméknek adott a kiszállítási ideje, általában 2 munkanap. Habár a rendelhető termékek legnagyobb százaléka raktáron van, megeshet, hogy ezt az időt túllépjük. Abban az esetben azonnal kapcsolatba lépünk Önnel és megbeszéljük a további lépéseket.
Ha a Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint a Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni, vagy csere-lehetőséget felajánlani. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.
Ha a Szolgáltató a szerződésben meghatározott módon helyettesítő termékkel teljesített, a 6. pont szerinti elállási jog gyakorlása folytán a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek Szolgáltatót terhelik. A költségek viseléséről, valamint a megfelelően helyettesítő termékkel, illetve szolgáltatással történő teljesítésről Szolgáltató egyértelműen és pontosan köteles Felhasználót tájékoztatni.
Amint a csomagot feladtuk, informáljuk Önt e-mailben, ha a csomag számát szeretné tudni, azt is elküldjük Önnek. A kiszállításra másnap kerül sor, így általában expedíciótól számított 48 órán belül Ön kézhez kapja a megrendelt árut.
Szeretném megváltoztatni a kézbesítési címet
Ha szeretné megváltozatni a kézbesítési címet, kérjük minél előbb értesítsen minket:
- Telefonon (nem emeltdíjas): (1) 550 7649 munkanapokon: 8:00 és 17:00 között
- Emailben: [email protected] (az email tárgya: Szállítási cím változtatás
A küldeményem ki lett szállítva, de még mindig nem érkezett meg
- Telefonon: (1) 550 7649 munkanapokon: 8:00 és 17:00 között
- Emailben: [email protected] (az email tárgya: Szállítási probléma)
Mi történik, ha a küldeményt nem sikerült átvennem?
- Telefonon: (1) 550 7649 munkanapokon: 8:00 és 17:00 között
- Emailben: [email protected] (az email tárgya: Szállítási probléma)
Termékátvétel és reklamáció
Amielőtt átveszi a csomagot, ellenőrizze le, hogy a a csomagolás nem sérült-e (szakadás a csomagon, deformáció stb.). Amennyiben sérülést észlel, bontsa ki a futár jelenlétében és ha az áru megsérült, írjon róla jegyzőkönyvet a futárral és haladéktalanul tájékoztasson bennünket. Ez a leggyorsabb formája a reklamáció sikeres intézésének.
Csak az átvétel után fedezte fel a sérülést?
Kérjük haladéktalanul tájékoztasson bennünket, küldjön fényképet a sérülésről és a csomagolásról az email címünkre: [email protected]. Ilyen esetben 24 óra áll rendelkezésünkre az átvételtől amely alatt még a futárcég a reklamációt elfogadja.